عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان چی کادو و آدرس chikado.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 24
:: بازدید سال : 255
:: بازدید کلی : 697

RSS

Powered By
loxblog.Com

چی کادو

پیشنهاد جذاب و سورپرایزی هدیه برای آقایان
یک شنبه 29 دی 1398 ساعت 21:24 | بازدید : 1067 | نوشته ‌شده به دست چی کادو | ( نظرات )

۸پیشنهاد جذاب و سورپرایزی هدیه برای آقایان

انتخاب هدیه برای آقایان یکی از معضل هاییه که موقع خرید هدیه تولد، هدیه ولنتاین، هدیه ازدواج و خلاصه خرید هر هدیه مناسب برای اقایان بهش بر می خوریم. این مقاله ۸ تا ایده بهتون پیشنهاد می ده تا موقع خرید هدیه برای آقایون کارتون ساده تر بشه. این مقاله به درد کسایی می خوره که دنبال هدیه برای شوهر شون یا هدیه برای دوست پسر شون یا هدیه برای نامزدشون هستند. پس توصیه می کنم اگر دنبال چند تا پیشنهاد جذاب هدیه برای آقایان هستید این مقاله رو تا آخر بخونید.هدیه برای آقایان به پنج دسته کلی تقسیم میشه که بنا به نسبتتون با مردی که می خواید برای هدیه بخرید یا میزان صمیمی بودنتون می تونید انتخاب کنید. مثلا به نظرم اگه توی سال اول دوستی یا آشنایی با مردی یا پسری هستید خیلی سراغ هدیه های خنده دار و بامزه نرید. هر وقت آنقدر صمیمی شدید که تونستید باهم شوخی کنید می تونید از این هدیه هم استفاده کنید.

دسته اول: کادوهای شخصی

اگر می خواید یه روز به یادماندنی و خاطره ساز داشته باشین سعی کنید یک هدیه خاص بدید. چطوری یه هدیه خاص و شخصی می شه؟ وقتی اسم یا عکس یا تکیه کلام مرد مورد علاقتون روی هدیه باشه اون هدیه تبدیل می شه به یک هدیه خاص.دلم می خواد داستان یکی از دوستام رو براتون تعریف کنم. دوست پسر یکی از دوستای من گیتاریست خیلی خوبی بود پس دوستم براش یه گیتار خوب خرید اما روی گیتار اسمش رو همراه یک جمله کوتاه به یادمانی نوشت. اون پسر انقدر از هدیه خوشش اومد تا به حال انقدر خوشحال ندیده بودمش.

مطمئنم با این داستان کلی ایده باحال توی ذهنتون می یاد. لیوان، تیشرت، ساعت، بالش و…. خیلی چیزهای دیگه رو می تونید تبدیل به یک هدیه خاص برای آقایون کنید.

دسته دوم: هدیه های رمانتیک

هدیه رمانتیک همیشه خوبه و جواب می ده. هدیه های رمانتیک هدیه های کم هزینه و عاشقانه ای هستند که می تونید به اقایون هدیه بدید. مثلا فرستادن دسته گل به شرکت یا محل کارشون، شکلات و…. در این نوع هدیه ها تزئین کردن و خوشگل بودن بسته بندی خیلی مهمه. یکی از بهترین گزینه ها نقاشی روی شکلاته که میتونید از این لینک یا کلیک روی عکس اقدام به خرید کنید

 

دسته سوم: چیزهایی که مردها لازم دارند

شلوار ، پیراهن، کیف، کفش چیزهایی اند که یک مرد همیشه بهشون احتیاج داره. می تونه پیشنهاد خوبی برای هدیه برای آقایان باشه.

دسته چهارم: هدیه های سرگرم کننده

اگر دنبال هدیه مناسب برای دوست پسر یا شوهر تون می گردید این نوع هدیه خیلی خوبه . هی چی بهتر از این نیست که چیزی رو هدیه بدید که مرد مورد علاقه تون دوستش داره. مثلا اگر خیلی به تناسب اندام و هیکلش اهمیت می ده می تونید براش پودر های پروتئین یا وسایل ورزشی بخرید اگر عاشق بازی های کامپیوتریه می تونید براش یه بازی جدید بگیرید. اینطوری نشون می دید که چقدر به علاقه های اون توجه می کنید.

دسته پنجم: هدیه های خنده دار و بامزه

خیلی جذابه که هدیه ای بدید که خنده رو روی لب ها بیاره. هدیه ای که با یه جور شوخی همراه باشه دم دستی ترینش شاید این عروسک های کوچیکی باشه که شبیه سوسکه. وای من خودم یه بار در حد مرگ ترسیدم اما بعدش خندم گرفت. هیچ وقت فراموشش نمی کنم. حتما خودتون خیلی ایده توی ذهنتون دارید برای همین هم من فقط چندتاشو می گم تا ذهنتون رو منفجر کنم با ایده ها تا انتخابتون باز تر بشه. دیگه ایده هایی مثل کیف و لیوان ماگ لنز رو نمی خوام جزو دسته بندی مون بذاریم چون دیگه خیلی تکراری شدن. هدیه هایی که برای مرد ها ( شوهر – نامزد – دوست پسر – برادر – پدر ) توصیه میشه.

ایده شماره یک:ماشین ریش تراش و وسایل اصلاح صورت

ایده شماره دو:بلوتوث اسپیکر یا اسپیکر قابل حمل (اسپیکر پرتابل بلوتوث)

همه مردها عاشق تکنولوژی اند. مخصوصا اگر این تکنولوژی مربوط به موزیک هم باشد. اسپیکرهای قابل حمل این قابلیت رو دارن که یک صدای با کیفیت و بدون نویز رو برامون پخش کنن و ما رو از شر سیم های اضافی خلاص کنند.

ایده شماره سه: ست عطر و اسپری و مام

این ست خیلی هدیه خوبیه به شرطی که برای یک مارک معروف باشه. توی ایران هم که همه درگیر برند ان. پس بهتره اگه آدیداس هم نخریدید باز یه مارک خوب دیگه بگیرید

ایده شماره چهار:ویدئو پروژکتور ویو سونی view sony

وای وای وای عالیه این هدیه. همه چی اختصاصی میشه باهاش. دیگه بشینیم فیلم های اختصاصی خودمونو ببینیم. اتاق رو می کنیم سینما و حالشو می بریم. خوش به حال هر کی از اینا بگیره.

ایده شماره پنج: شکلات سورپرایز پرنسلین

شکلات پرنسلین ایده ای شیک و رمانتیکه برای هدیه برای آقایان. همه جای دنیا بهم دیگه شکلات هدیه میدن. شکلات همیشه جواب میده. می تونید این شکلات خوشگل رو برای هرکسی که میخواید بفرستید و غافلگیرش کنید.

ایده شماره شش:بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه یا آلبوم آهنگ های خواننده مورد علاقه

ایده شماره هفت:عینک

می تونید بگید کسی عینک دوست نداشته باشه؟ عینک گرونه فقط . وگرنه ایده خوبیه. تاحالا انبار عینک حقیقت رفتید؟ برید یه سری به انبار عینک حقیقت بزنید. همه جور عینک با همه جور مدل قدیمی و جدید توش پیدا میشه اونم با هر قیمتی . من عینک طبی مو خریدم ۲ سال پیش ۱۵ هزار تومن. خیلی هم خوشگله. حتی اگه خرید هم نکنید برای دیدن خیلی باحال.

ایده شماره هشت:ماساژ بدن

این یکی رو منم پایم. بیشتر شوهر ها تا وقت گیر میارن از گرفتگی کتف شون می گیرن. می تونید یه وقت خوب براشون توی یه سالن ماساژ شیک بگیرید تا برن و حال کنن. خیلی هدیه خوبیه مخصوصا اگه سالن خوبی باشه. من یکی شون امتحان کردم.مجموعه حس خوب زندگی که توی آرژانتیه عالیه.

 

 

چگونه به خانم ها کادو بدهیم؟ (روش های هدیه دادن به خانم ها را بشناسیم)

مراحل هدیه دادن به یک خانم در یک رابطه عاشقانه، کمی استرس دارد. شما مغازه های زیادی را می گردید تا کادوی مناسب خانم را پیدا کنید و در آخر هم مطمئن نیستید این کادو بهتر است یا یک کادوی دست ساز؟

حالا کادو ر ا انتخاب کردید، برای نوشتن متن کارت پستال کادو، چه متنی می نویسید؟ متنی عاشقانه و خصوصی یا متن های ادبی و شاعرانه؟ خب حالا کادو و کارت پستال آماده است و هدیه خانم را کادو پیچ هم کرده اید. حالا چه زمانی برای کادو دادن به خانم مناسب است؟

سورپرایزش کنید: به این فکر کنید که سورپرایز کردن برای بعضی ها لذت بخش و هیجان انگیز است و برای بعضی دیگر ناراحت کننده. پس با توجه به شناختی که از طرف مقابلتان دارید اینکار را انجام دهید. حالا برای دادن یک کادوی سورپرایزی حواستان باشد تا حسابی عادی برخورد کنید و در بهترین لحظه کادو را بدهید.

کادو دادن بین همه یا در محفل خصوصی خودتان : اگر هدیه ای که خریدید بسیار خصوصی است، بهتر است وقتی فقط خودتان دونفر هستید آن را بدهید چراکه خانم ها روی این مسائل حساس هستند. اگر بخواهید می توانید کادویی رمانتیک مانند جعبه گل همراه با انگشتری را در یک شمام رمانتیک به عشقتان بدهید. بعضی مردها علاقه زیادی به ظاهرسازی جلوی دیگران دارند پس با توجه به سلیقه خانم عمل کنید.

به زیبایی کادوپیچی کنید : با پیچیدن هدیه تان در یک کاغذ کادوی زیبا و قرار دادن آن در پاکت، او را هیجان زده کنید. اگر زیاد از این کارها و تزئینات هدیه سر در نمی آورید سری به سایت های آموزشی بزنید و چند ویدئو کادوپیچی ببینید و یا در آخر از فروشگاه هایی که کادوی پک شده دارند خرید کنید.

فضایی رمانتیک برای هدیه دادن به خانم تدارک ببینید: فرقی ندارد که بخواهید کادوی خانم را در فضای خصوصی به او بدهید یا جلوی همه، حواستان باشد که محیطی رمانتیک آماده کنید. اگر در خانه هستید، شمع های معطر، گل و موزیکی لایت محیط را بسیار عاشقانه می کند. اگر در محیط بیرون هدیه را می دهید، محلی را انتخاب کنید که نوری ملایم داشته باشد و آرام باشد.

کادو دادن به روشی معمایی : گاهی اوقات روش دادن کادو خودش به تنهایی انقدر هیجان انگیز است که برای خودش کادو محسوب می شود. اگر مثلا کادوی خانم از چند تکه تشکیل شده، هر تکه را در یک ساعت به او بدهید. یا اگر ماجراجو هستید، با قرار دادن نقشه راهنمای گنج، قدم به قدم او را برای رسیدن به هدیه اش راهنمایی کنید.

انتخاب تاریخ مناسب برای هدیه دادن به خانم ها: اگر دلیل کادو دادن برای کادو تولد، کادوی سالگرد ازدواج یا مناسبت های اینچنینی باشد که تاریخ مشخص است، اما اگر آخر هفته ای طولانی و تعطیل در پیش دارید و می خواهید یک کادوی پیش بینی نشده به همسرتان بدهید، انتخاب اینکه در چه روزی آن را بدهید، مهم است.

چه ساعتی از روز برای کادو دادن به خانم ها مناسب تر است: شما همسرتان را صبح روز تولدش و یا ولنتاین می بینید اما معمولا زمان رمانتیک برای هدیه دادن شب هاست. اما برای بعضی ها هم صبح که شاداب و پر انرژی هستند زمان بهتری است تا وقتی از خواب بیدار می شوید کادو را به همسرتان بدهید.

تغییر برنامه با اتفاقات پیش بینی نشده : تصور کنید که سالگرد ازدواجتان آخر هفته است و می دانید که خانواده همسرتان به دیدنتان خواهند آمد، حتما سعی کنید هدیه تان را قبل از آخر هفته به او بدهید. اگر هدیه ای رمانتیک و عاشقانه درست کرده اید، آنرا در زمان مناسب به عشقتان بدهید و زحمتتان را به هدر ندهید.

در آخر توجه داشته باشید که خانم ها بسیار حساس و دقیق هستند و چیزی که بیشتر از همه در کادو برایشان مهم است، اهمیتی است که شما به آنها می دهید و طرز هدیه دادن تان. به جز دسته کوچکی از افراد که مادیات برایشان مهم است، اکثر خانم ها به عشق واقعی که از همسر خود دریافت می کنند توجه دارند و دقت داشته باشید که آنها خیلی با هوشند و از چشم های شما همه چیز را می فهمند.

 

 

مناسبت‌

مردم سراسر جهان به مناسبت‌های گوناگون هدیه می‌دهند یا می‌گیرند، از جمله به مناسبت‌های:اشتغال –بازنشستگی-تبلیغات-جشن‌ها-خانهٔ نو-ره‌آورد سفر (سوغات)-عیدی-زادروز-روز عشق-روز مادر-روز پدر-زایمان-سال نو سپاسگزاری-عروسی-فارغ‌التحصیلی-قبولی در امتحانات-مجلس ترحیم-مراسم دینی-نامزدی-همکاری-یادبود-دوستی

 

 

۱۱ ایده کادوی جذاب و خاص و اقتصادی برای کسی که دوستش دارید

کادو تولد یا کادوی سالگرد ازدواج جزو مهم ترین هدایا برای یک شخص است و نباید فراموش کنیم. قیمت هدیه ما آنقدر مهم نیست اما اینکه یادمان باشد تا به موقع مراسم را برگزار کنیم برای عشقمان خیلی مهم است.اگر به دنبال یک هدیه جذاب برای سالگرد ازدواجتان، ولنتاین و یا تولد هستید، در اینجا ۱۵ ایده جذاب کادو را با هم یاد می گیریم که حتما خوشحالتان می کند.

 

کمپ در طبیعت

کافیه یه چادر سفری از دوستتون قرض بگیرید. حالا تنها هزینه ای که دارید هزینه غذا، نوشیدنی و میوه است. در طبیعت سالگردتان را جشن بگیرید و روی ذغال کباب درست کنید و لذت ببرید.

 

آلبوم دست ساز

یک کادوی معنادار و با عشق درست کنید. تمام عکس هایی که از اول آشنایی با امروز با هم دارید را چاپ کنید و یک آلبوم خاطره انگیز برای تولد به عشقتان بدهید.

 

دعوت به پیک نیک دونفره

غذای مورد علاقه عشقتان را درست کنید و با میوه و نوشیدنی در سبدی بگذارید و با زیر انداز به طبیعت بروید. یک پیک نیک دونفره را در کنار دریاچه یا پارک جنگلی داشته باشید و امسال سالگرد ازدواجتان را ساده تر برگزار کنید.

 

معمای تولد

کمی چاشنی راز و رمز به زندگی تان اضافه کنید. چندین کاغذ درست کنید و روی هرکدام یک ویژگی همسرتان را که خیلی دوست دارید بنویسید، حالا هرکاغذ را در گوشه ای از خانه با شکلاتی در کنارش بگذارید و او را گام به گام به اتفاق هیجان انگیزی که در نظر دارید نزدیک کنید.

 

سفری یک روزه

یک روز بدون حضور بچه ها، د رکنار هم باشید و لحظات عاشقانه ای سپری کنید. به کوه های اطراف خانه بروید یا به تئاتری دعوتش کنید.

 

بطری آرزوها

یک بطری تمیز را با ربان و برچسب تزئین کنید و داخلش را با ورقه ای که آرزوی سال دیگرتان است پر کنید. این هدیه شاید کم به نظر برسد اما به یاد ماندنی است.

 

شبی با نور شمع

به جای درست کردن غذا در خانه یا حتی رفتن به رستوران، شب سالگرد ازدواجتان هدیه ای خاص به عشقتان بدهید. خانه را با شمع های کوچک تزئین کنید وپیتزا را از بین سفارش بدهید و در کنار هم جشن کوچک دونفره ای بگیرید.

 

با دفترچه خاطرات سورپرایزش کنید

بگذارید هنرمند درونتان خودش را نشان دهد. با استفاده از عکس های قدیمی تان، گل خشک، کارت های قدیمی و … دفترچه ای بسازید و درون آن خاطراتی که با هم داشته اید را بنویسید و کادو سالگرد ازدواجتان را خاص کنید.

 

کوکی درست کنید

خب ممکنه شما کیک پز حرفه ای نباشید اما می توانید برای کادو تولد امسال همسرتان یک دستور کوکی ساده از اینترنت پیدا کنید و دست به کار شوید. اگر قالب های کوکی را قلبی شکل انتخاب کنید خیلی زیباتر می شود.

 

شعری عاشقانه

برای کادو تولد همسرتان شعری عاشقانه بگویید. ممکن است که شاعر نباشید اما با خاطرات مشترکی که دارید می توانید جملاتی زیبا و شعرگونه بنویسید و به او تقدیم کنید.

 

صبحانه رمانتیک

یک کادوی خاص برای همسرتان می تواند چیدن یک صبحانه زیبا و آوردن آن به اتاق خوابتان باشد. روز تولد یا سالگردتان را اینگونه در کنار هم شروع کنید.

 

 

چگونه برای جشن تولد برنامه ریزی کنیم؟

بزرگتر ها هم هم اندازه بچه ها و یا در مواقعی بیشتر از بچه ها از جشن تولد لذت می برند و از اینکه با برنامه شما لحظاتی را با هم می خندید و شاد هستید بسیار برایشان فوق العاده است. اگر جشن تولدشما خیلی جدی برگزار می شود و تا ۵۰ ، ۶۰ نفر مهمان دارید پس باید تمام کارهای فانتزی تولد را انجام بدهید. حالا می پرسید چطوری؟یک جشن تولد برای بزرگتر ها که دوست ها و فامیل هم دعوت باشند معمولا ترکیبی از شام و کیک و موزیک و سرگرمی است.

لیست کارهای مربوط به تولد:

از یک ماه قبل لیست کارهای تولد را بنویسید،

آماده شدن برای یک مهمانی تولد با زمان اضافی بهترین راه برای تضمین این است که شما یک جشن تولد رایگان را بدون هیچ زحمتی خواهید داشت.

انتخاب تاریخ جشن: بهترین زمان برای تولد گرفتن آخر هفته است که تمام مهمان ها حضور داشته باشند و این تاریخ می تواند نزدیک ترین آخر هفته به تاریخ تولد باشد.

انتخاب محل برگزاری: اگر مهمان های شما فقط دوستان و فامیل هستند بهترین جا خانه است ولی اگر می خواهید رسمی تر برگزار کنید پیشنهاد می شود با رستوران یا سالنی صحبت کنید.

لیست مهمان ها: حتما یک لیست از تمامی مهمان هایی که می خواهید برای تولد دعوت کنید تهیه کنید تا هیچ کس از قلم نیفتد.

ارسال دعوت نامه تولد: بلافاصله بعد از اینکه مکان و تاریخ تولد مشخص شد، دعوت نامه ها را بفرستید.

هزینه های برگزاری تولد: با برنامه ریزی از قبل، جلوی بسیاری از هزینه های اضافی را بگیرید.

 

برنامه ریزی جزئیات تولد، ۳ هفته قبل از جشن

چند هفته مانده به تولد به برنامه ریزی برای منوی غذاها، دکور و سرگرمی ها و یا بازی های تولد می گذرد.

بوفه غذا: بوفه بهترین روش برای سرو غذا در تولد است مخصوصا اگر تولد را در خانه یا رستوران می گیرید. این روش بسیار ارزان تر از منوهای دیگر است. ضمنا شما می توانید در حالی که انتظار شام برای خدمت در اختیار شما قرار می گیرد، میان وعده ها را برای مهمانان سرو کنید.

دکور: اگر رنگ زمینه(تم تولد) خاصی را در نظر داشته باشید که برای دکور استفاده کنید بسیار عالی است.

سرگرمی: برای اینکه بیشتر مهمان هایتان را سر ذوق بیاورید بهتر است یک بازی یا سرگرمی طراحی کنید و موزیکی متناسب با آن برای تولد در نظر بگیرید.

کادو یادگاری جشن تولد: مطمئن باشید مهمانان شما از یادگاری جشن تولد استقبال می کنند و سعی کنید سبک کادو های یادگاری جشن با تم تولد یکی باشد.

منبع : http://hediano.com/suggestions/



:: برچسب‌ها: کادو دادن,خرید کادو,خرید کادو برای همسر,کادو جشن تولد,کادو سالگرد ازدواج چی بخرم,کادو ولنتاین چی بخرم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید ساعت هوشمند
چهار شنبه 11 دی 1398 ساعت 22:30 | بازدید : 436 | نوشته ‌شده به دست چی کادو | ( نظرات )

 

تا روز جاری در سال ۲۰۱۵ , حضور ساعت های هوشمند در بازار گجت ها مضاعف داغ و برجسته است . ساعت هوشمند تحت عنوان یک گجت الکترونیکی موضوعی تازه است که برای اکثری از اشخاص موضوعی جالب و در عین هم اکنون ناشناخته است .

بخش اعظمی از یوزرها برای کشف این تجربه تازه مبادرت به خرید یک ساعت هوشمند بر پایه ی مقاله‌ها و بررسی های اینترنتی می نمایند . این یک ریسک حدود ۳۰۰ دلاری ست . در پایان این ریسک ممکن است متوجه گردید که ساعت هوشمند یک گجتی است که تمام قدمت آرزوی آن را داشته اید یا این که احتمال دارد نیز دریابید که‌این دسته گجت ها برای شما مطلوب نیست .

آرمانیکا از اولِ سال ۲۰۱۴ در نصیب ساعت های هوشمند مبادرت به تهیه و تنظیم و توزیع شایسته ترین های بازار کرده است . درین نوشتار قصد داریم که تجربه آرمانیکا را از استعمال و بررسی کلیه این ساعات , تاکنون با یوزرها وبسایت به اشتراک بگذاریم . در بالا درباره ی بعضا از مساله روشن سازی صورت میگیرد و پیرو شایسته ترین گزینش ها را در حوزه های گوناگون به یوزرها معرفی کنیم .

نکات کلی راجع به کلیه ساعت های هوشمند

نوع ای از موضوعات موجود هست که نمی‌توان از این موضوعات تحت عنوان نقص‌ یاد کرد . این نکات حاشیه ها ای است که می بایست در کنار استعمال از ساعت های هوشمند آن‌ها‌را در حیث بگیرید .

۱ - ساعت هوشمند تحت عنوان جایگزین ساعت های مچی سنتی

ساعت مچی سنتی برای اکثری از اشخاص , بیشتراز یک ساعت مچی گرانبها است . بخش اعظمی از اشخاص حدود یک‌سری آبادی هزار دلار بابت خرید یک ساعت مچی پرداخت می نمایند تا یک ساعت مچی گرانبها داشته باشند . در‌این‌حالت‌ ساعت مچی بیش تر از این‌که عملکرد نمایش دادن ساعت را داشته باشد , سعی زیور را خواهد داشت . در چنین قوانینی هیچوقت یک ساعت هوشمند نمی تواند جایگزین ساعت مچی سنتی باشد . البته در شرایطی که ساعت مچی برای شما چنین ارزشی ندارد و تحت عنوان یک زیور و یا این که دستبند با ارزش استعمال نمیکنید می‌توانید ساعت هوشمند را جایگزین ساعت مچی سنتی نمائید .

علیرغم این‌که بعضی از ساعت های هوشمند مثل دسته های یگانه Apple Watch Edition و یا این که LG watch Urbun با نگرش ساعت های مچی لاکچری پباده سازی و ایجاد گردیده اند و بها نسبتا متعددی دارا هستند ولی از لحاظ اشخاصی که تعصب خاصی روی ساعت های لاکچری دارا هستند به هیچ وجه توان جایگزین شدن با ساعت های سنتی را ندارند .

درهرمورد می بایست در حیث داشته باشید که شم و حالا به کارگیری از ساعت هوشمند پاره ای با احساس استعمال از ساعت مچی سنتی مختلف است . شما با یک جانور هوشمند طرف میباشید . این جان دار به شما پیغام می‌دهد . گهگاه از شما سوال می‌پرسد . در بعضا از اشکال این ساعت‌ها مثل ساعت هوشمند اپل ( Apple watch ) مراقب تن درستی شماست و درصورتی که بیش تر از زمان رقم خورده در یک جا بنشینید به شما پیغام می‌دهد که درحال حاضر وقت آن است که تکانی به خویش بدهید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عطر های خوش بو
یک شنبه 8 دی 1398 ساعت 23:40 | بازدید : 415 | نوشته ‌شده به دست چی کادو | ( نظرات )

علاوه بر زیبایی ظاهری و جامه قشنگ , عطرها تولیدها مهمی می‌باشند که شخصیت مارا تعریف می نمایند و انتخاب می نمایند که مردمان به چه شکل مارا شعور نمایند . یک بو عالی شمارا در بوی نیکی می پیچاند که شم تازگی و طراوت میکنید . در‌صورتی‌که شما یک خانم می‌باشید , از عطرهای زنانه به کار گیری فرمایید که خصلت های زنانگی شمارا بارزتر می نمایند و اعتماد به‌نفس تان را هم بالا می‌برند . برای هر خانمی که در پی عطرهای برتر و کیفیت بالا خیس می شود ما لیستی از 10 رایحه زنانه ی برتر دنیا در سال 2017 را جمع آوری کرده ایم که‌این عطرها برحسب نظرسنجی های انجام یافته گزینش گردیده اند .

10 - تام فورد بلک ارکید

Tom Ford ‘ Black Orchid ’ Perfume

تام فورد بلک ارکید زنانه 100 میل

محصولی از کمپانی تام فورد که حس جوانی را در وجود هر کسی زنده نگه می‌دارد به این دلیل که روح رمانتیک و بلند پروازی و مناعت طبع عطر این بو قسمتی از عطرهای فراوان نادر و فراوان شیک و مختص می باشد .

سه استدلال اساسی که خانم ها , برای تعیین این بو بخشی از برگزیدگان عطرها گزینش کرده اند :

دوچندان دیدنی و سنگین وزن و دوست داشتنی

شم جوانی و گران‌قیمت

بو گرم و شیرین

9 - لایت بلو دی اند جی

Dolce and Gabbana Light Blue Perfume for Women

لایت بلو دی اند جی

بو لایت بلو دی اند جی یک ادکلن به طور کامل تابستانی با عطر ملایم از گلها و مرکبات که یاد آور فصل‌تابستان سیسیلی میباشد . عطر لیمو ترش نو و سدر آن تداعی کننده حاشیه دریا دریای بیشه های جنوب آست . سه استدلال کلیدی که خانم ها , برای تعیین این بو قسمتی از برگزیدگان عطرها گزینش کرده اند :

بوی عمیق و حقیقی و واقعی

 

مطلوب برای کلیه سنین

 

بو منزه و خنک

8 - شنل کوکو دختر خانوم ادو پرفیوم

Chanel ‘ Coco Mademoiselle ’ Perfume

شنل کوکو دختر خانوم ادوپرفیوم زنانه 100 میل

قرار گیری این ادکلن زنانه در تعدادی سال پیاپی در‌این لیست , سبب ساز شده که به راحتی درخصوص این بو نتوان سخن کرد . این رایحه با قاطعیت بی نقص در سطر یکسری رایحه برتر دنیا جا داراست و هوا داران و به کار گیری کنندگان آن به شدت از آن حمایت می نمایند .

سه عامل مهم که خانم ها , برای تعیین این بو بخشی از برگزیدگان عطرها گزینش کرده اند :

ماندگاری خوب برای یک روز بی نقص

 

حس لوکس

 

با بو ایی نظیر یک ستاره معروف سینما

 



:: برچسب‌ها: عطر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...