عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان چی کادو و آدرس chikado.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 24
:: بازدید سال : 255
:: بازدید کلی : 697

RSS

Powered By
loxblog.Com

چی کادو

کارخانه میلگرد و معرفی آن
سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 23:58 | بازدید : 382 | نوشته ‌شده به دست چی کادو | ( نظرات )

در این نوشته‌ی‌علمی همت کردیم لیستی از تمام کارخانه های خالق میلگرد ارائه دهیم . کارگاه برتر ساخت میلگرد در مرز و بوم را معرفی کنیم . کارایی ما بر این بود که در یک مقاله , لیستی جامع از کارخانه های خالق میلگرد برای شما ارائه دهیم تا در طول خرید , با کارگاه های این فرآورده , شناخت نسبی داشته باشید . در صورتی کارخانه‌ای در این لیست کمبود و شما آن را بخشی از کارخانه های برتر تولید کننده میلگرد در کشور می دانید , آن را از روش بخش نظرها به یار استدلال مطرح کنید .

عملیات اجرایی ساخت واحدهای متفاوت این کارخانه , از سال 1346 آغاز و با ساخت کارگاه‌های کک سازی , آگلومراسیون و کوره بلند شماره 1 در نصفه نخستین دی‌ماه 1350 بهره برداری شد . در دی ماه 1351 با راه‌اندازی بخش فولادسازی و مهندسی نورد با گنجایش 550 هزار بدن در سال ساخت محصول ها فولادی همچون تیرآهن و میلگرد ابتدا شد .

آن‌گاه در سال 1351 شغل های ساختمانی و اجرایی طرح بسط ذوب آهن چهت نیل به گنجایش ایجاد 1 , 900 , 000 بدن فولاد در سال با احداث کوره بلند شماره 2 و بسط بخش‌های متفاوت آگلومراسیون , کک سازی , فولادسازی , نورد و … . آغاز شوید . سپس در سال 1357 عملیات ساختمانی کمپلکس چدن به اتمام رسید .

ذوب آهن اصفهان تا کنون افتخارات بسیاری را نیز در صنعت فولاد مرز و بوم و نیز به‌صورت بین‌المللی کسب نموده است . به‌عنوان نمونه این کارگاه بزرگ آهن و فولاد مرز و بوم توانست برای اولین بار غالب به اخذ سند طومار استاندارد ساخت با بالاترین سطح کیفی , مدرک طومار مطابقت میلگردهای گرید B500B از کمپانی CARES انگلیس و مدرک طومار ایزو 9001 مدیر کیفیت درزمینهٔ محصولات شمش را اخذ نماید .

فعلا گنجایش ساخت سوله ذوب آهن ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بدن فولاد و مقاطع فولادی است و محصولات خویش را با بالاترین استاندارد و کیفیت به بازار درون و بیرون ارائه میکند به همین علت اولی جایگاه در لیست سازنده برتر میلگرد کشور ایران را به خویش اختصاص میدهد . میلگرد ذوب آهن اصفهان به دو چهره بی آلایش و آجدار و در دو گونه دوکی و یکنواخت و بر اساس استاندارد ملی جمهوری اسلامی ایران به شماره ۳۱۳۲ ایجاد کرد می گردد .

کارگاه نورد کوثر اهواز در سال 1342 تاسیس شد و تحت عنوان یکی بزرگ‌ترین کارخانه‌های خالق انواع میلگرد است . این سوله فعلا , با ظرفیتی بالغ بر ۱۵۳۰۰۰۰ بدن در سال , به تشکیل داد گونه های میلگرد معمولی , آجدار و نبشی فولادی میپردازد . میلگردهای ساخت شده در‌این کارگاه از نوع ساده یا این که آجدار , در سایزهای سایزهای ۱۴ تا ۴۰ میلی متر و مفتول معمولی و آجدار از سایز ۵٫۵ تا ۱۲٫۵ میلی متر است .

بها تولیدها این کارگاه , برای فعالان صنعت آهن و فولاد از اهمیت متعددی برخوردار‌است , به علت آن که که‌این جنس دارنده کیفیت بالایی است و در بین اشخاصی که در‌این حوزه عمل دارا‌هستند , تحت عنوان یک فرآورده پرطرفدار و دوستداشتنی شناخته می شود .

درین نوشته ی علمی کارایی کردیم 15 کارگاه برتر ایجاد میلگرد در میهن را معرفی کنیم . در‌حالتی که کارخانه‌ای درین لیست کمبود و شما آن را جزء سوله های برتر خالق میلگرد در مرزوبوم میدانید , آن را از روش بخش نظرها به همراه دلیل بیان کنید تا ما این مقاله را با دیگاه شما نظارت کنیم و اسم توضیحات کارخانه ذی‌ربط را به این لیست اکثر کنیم .

https://esfahanahan.com/mag/40-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%db%8c%d9%84%da%af%d8%b1%d8%af


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0